Tillbaka till listan

Recensioner Mobility Malmö

Genomsnittligt betyg
Kundservice
Four stars (4.8/5)
Köpprocess
Four stars (4.8/5)
Reparationskvalitet
Four stars (4.6/5)
Anlägging totalt
Four stars (4.7/5)
82 kunder rekommenderar oss!

Skriv recension





Återförsäljarrecensioner som kund önskat att publicera

KÖP AV NY NISSAN QASHQAI+2

GARY FREIJ
Anledning till besök:
Köp av ny bil
Vem hjälpte mig:
Mihael Stokic
Kundservice
(5/5)
Köpprocess
(5/5)
Reparationskvalitet
(5/5)
Anlägging totalt
(5/5)

KÖP NY NISSAN QASHQAI+2 ETT GLATT OCH SMIDIGT PÅ ENKELT UTFÖRT SETT PÅ MOBILITY MOTORS MALMÖ AGNESFRIDSVÄGEN 190 040-6715200


Skulle du rekommendera oss?
Ja
Har du köpt bil av Mobility?
Nej

Köp av ny bil

Maria
Anledning till besök:
Köp av ny bil

Bästa tänkbara servicen


Skulle du rekommendera oss?
Ja
Har du köpt bil av Mobility?
Ja

Köp inte Nissan

Niklas Winnert
Anledning till besök:
Köp av begagnad bil
Kundservice
(1/5)
Köpprocess
(1/5)
Reparationskvalitet
(1/5)
Anlägging totalt
(1/5)

Köpte en begagnad bil i nyskick 2010. Hela plasthandtaget till bakluckan vittrat sönder pga av usel plastkvalité och då har kylan inte ens anlänt. Total nekad någon form av "goodwill" med kommentaren från serviceavdelningen- INTE EN DAG ÖVER NYBILSGARANTIN" kompenserar vi. De höll med om att så skulle det inte vara. De har ingen goodwill, kundfokus eller kvalité på sin bilpark. En 4 år gammal bil där plastdetaljerna vittrat sönder-jösses. KÖP INTE NISSAN/Uselt kundbemötande efter köp! Tummen ner.


Skulle du rekommendera oss?
Nej
Har du köpt bil av Mobility?
Ja

Hej Niklas. Som vi har informerat dig tidigare, kan vi inte se att bilen är servad hos någon auktoriserad Nissan verkstad under ditt ägande av bil. Tar varken Vi eller Nissan någon Goodwill på detta. Med vänlig hälsning Platschef


Service

Niklas
Anledning till besök:
Service/Reparation
Vem hjälpte mig:
Martin Nilsson
Reparationskvalitet
(5/5)
Anlägging totalt
(5/5)

Lämnade in bilen på 3:a service, bra bemötande av kundmottagare och mekanikern. När jag hämtade bilen så gick kundmottagaren igenom varje punkt man har gjort och förklarade allt vilket jag tyckte var super, mekanikern fick bort lite gnisseloljud utan att jag har anmärkt på det men har hört det hela tiden vilket störde mig som fan ibland, Tummen upp för mekanikern! Rent och fint i motorutrymmet dessutom!


Skulle du rekommendera oss?
Ja
Har du köpt bil av Mobility?
Ja

Nästan nöjd kund

Kurt Malmsten
Anledning till besök:
Köp av ny bil
Vem hjälpte mig:
Martin Nilsson
Kundservice
(5/5)
Köpprocess
(5/5)

Besökte först Lund. Ingen säljsugen bilsäljare. Mot Malmö och träffade ett proffs när det gäller bilförsäljning. Rätt inställning att sälja -bra dialog med köparen. Vi gjorde affär och allt frid o fröjd. Oljeläckage innan jag kört 10 mil drog ner betyget. Martin fixade med hjälp av bilmekare. Nu rullar det på igen. Jag är nöjd -hoppas jag inte köpt en "måndagsbil". Tack för bra inställnin goch serviceanda Michael Johansson och Martin Nilsson


Skulle du rekommendera oss?
Ja
Har du köpt bil av Mobility?
Ja

Skriv recension

6 7 8 9 10 11 12 13 14 15