Sida 10 / MOBILITY MOTORS SWEDEN AB / Recensio

Back to list

Recensioner Mobility Malmö

Recensioner Mobility Malmö
Average rating
Kundservice
Four stars (4.8/5)
Köpprocess
Four stars (4.8/5)
Reparationskvalitet
Four stars (4.6/5)
Anlägging totalt
Four stars (4.7/5)
They recommend us

Write a review





Published

KÖP AV NY NISSAN QASHQAI+2

***********
Reason for visit
Shopping for new
Vem hjälpte mig:
Mihael Stokic
Kundservice
(5/5)
Köpprocess
(5/5)
Reparationskvalitet
(5/5)
Anlägging totalt
(5/5)

KÖP NY NISSAN QASHQAI+2 ETT GLATT OCH SMIDIGT PÅ ENKELT UTFÖRT SETT PÅ MOBILITY MOTORS MALMÖ AGNESFRIDSVÄGEN 190 040-6715200


Wouldy you recommend us
Yes
Will you purchase car
No

Köp av ny bil

***********
Reason for visit
Shopping for new

Bästa tänkbara servicen


Wouldy you recommend us
Yes
Will you purchase car
Yes

Köp inte Nissan

***********
Reason for visit
Shopping for used
Kundservice
(1/5)
Köpprocess
(1/5)
Reparationskvalitet
(1/5)
Anlägging totalt
(1/5)

Köpte en begagnad bil i nyskick 2010. Hela plasthandtaget till bakluckan vittrat sönder pga av usel plastkvalité och då har kylan inte ens anlänt. Total nekad någon form av "goodwill" med kommentaren från serviceavdelningen- INTE EN DAG ÖVER NYBILSGARANTIN" kompenserar vi. De höll med om att så skulle det inte vara. De har ingen goodwill, kundfokus eller kvalité på sin bilpark. En 4 år gammal bil där plastdetaljerna vittrat sönder-jösses. KÖP INTE NISSAN/Uselt kundbemötande efter köp! Tummen ner.


Wouldy you recommend us
No
Will you purchase car
Yes

Hej Niklas. Som vi har informerat dig tidigare, kan vi inte se att bilen är servad hos någon auktoriserad Nissan verkstad under ditt ägande av bil. Tar varken Vi eller Nissan någon Goodwill på detta. Med vänlig hälsning Platschef


Service

***********
Reason for visit
Service repair
Vem hjälpte mig:
Martin Nilsson
Reparationskvalitet
(5/5)
Anlägging totalt
(5/5)

Lämnade in bilen på 3:a service, bra bemötande av kundmottagare och mekanikern. När jag hämtade bilen så gick kundmottagaren igenom varje punkt man har gjort och förklarade allt vilket jag tyckte var super, mekanikern fick bort lite gnisseloljud utan att jag har anmärkt på det men har hört det hela tiden vilket störde mig som fan ibland, Tummen upp för mekanikern! Rent och fint i motorutrymmet dessutom!


Wouldy you recommend us
Yes
Will you purchase car
Yes

Nästan nöjd kund

***********
Reason for visit
Shopping for new
Vem hjälpte mig:
Martin Nilsson
Kundservice
(5/5)
Köpprocess
(5/5)

Besökte först Lund. Ingen säljsugen bilsäljare. Mot Malmö och träffade ett proffs när det gäller bilförsäljning. Rätt inställning att sälja -bra dialog med köparen. Vi gjorde affär och allt frid o fröjd. Oljeläckage innan jag kört 10 mil drog ner betyget. Martin fixade med hjälp av bilmekare. Nu rullar det på igen. Jag är nöjd -hoppas jag inte köpt en "måndagsbil". Tack för bra inställnin goch serviceanda Michael Johansson och Martin Nilsson


Wouldy you recommend us
Yes
Will you purchase car
Yes

Write a review

6 7 8 9 10 11 12 13 14 15