Tillbaka till listan

Recensioner Mobility Bromma

Genomsnittligt betyg
Kundservice
Four stars (4.9/5)
Köpprocess
Four stars (4.9/5)
Reparationskvalitet
Four stars (4.9/5)
Anlägging totalt
Four stars (4.8/5)
73 kunder rekommenderar oss!

Skriv recension





Återförsäljarrecensioner som kund önskat att publicera

Det kallar jag service

Peter Näslund
Anledning till besök:
Service/Reparation
Vem hjälpte mig:
Angelica Nordlund
Kundservice
(5/5)
Reparationskvalitet
(5/5)
Anlägging totalt
(5/5)

Jag lämnade in min JUKE för service hos Mobility Motors i Bromma. Vilken otroligt bra service jag fick av personalen. Jag beställde service i måndags och ville ha en hyrbil för att kunna ta mig hem och sen hämta min bil dagen efter. Trodde att det skulle 1 eller 2 veckor innan jag skulle få komma, men det tog bara 2 dagar! ! Att åka från Saltsjöbaden till Nissan Bromma i morgonrusningen 07,00 -09,30 är en mardröm. Det tog mig 1 timme o 20 min, eftersom man mestadels är parkerad i köerna genom stan. Snacka om trafikinfarkt. Har ni samma problem i dina trakter. Nåväl, när jag sa till servicekillen, att det förmodligen var sista gången, som jag servade bilen hos dem p.g.a. trafikproblemen och att jag tänkte göra det hos Lindgren Bil på Wermdö nästa gång, erbjöd han mig att serva bilen, medan jag väntade. Jag trodde inte att det skulle vara någon ide, eftersom det brukar ta minst 5 timmar, innan bilen är genomgången. Men han sa, att vi gör det på 2,5 timmar - De gjorde det på 2,0 timmar!! Och under tiden fick jag låna en Demo-bil utan kostnad för att fördriva tiden. DET KALLAR JAG SERVICE. Självklart tankade jag bilen med mer än jag körde upp, det var det värt. Kan jag få samma tillmötesgående vid nästa års service, måste jag tänka om, vilken verkstad jag ska anlita. Det enda tråkiga med mitt besök var, att Malin Gehlin hade slutat och att ingen visste vart hon hade tagit vägen. Malin fyllde år igår och jag hade tänkt gratta henne och hälsa från dig. Hon har alltid frågat mig om hur du har det, när jag besökt Nissan i Bromma. Hälsar Peter


Skulle du rekommendera oss?
Ja
Har du köpt bil av Mobility?
Ja

Glad kund

Hans Eriksson
Anledning till besök:
Köp av ny bil
Kundservice
(4/5)
Köpprocess
(4/5)
Anlägging totalt
(4/5)

Bra service och trevligt bemötande.


Skulle du rekommendera oss?
Ja
Har du köpt bil av Mobility?
Ja

Utmärkt!

Per
Anledning till besök:
Köp av begagnad bil
Kundservice
(5/5)
Köpprocess
(5/5)

Köpte en begagnad bil. Köpprocessen gick väldigt smidigt och jag fick en bra deal som kändes trygg.


Skulle du rekommendera oss?
Ja
Har du köpt bil av Mobility?
Ja

Nöjde Kund

Anna
Anledning till besök:
Köp av ny bil
Vem hjälpte mig:
Sebastian Hård
Kundservice
(5/5)
Köpprocess
(5/5)
Anlägging totalt
(5/5)

Nöjde med allt. Jag här köpt Nissan X-Trail


Skulle du rekommendera oss?
Ja
Har du köpt bil av Mobility?
Ja

Service

Pierre Nyström
Anledning till besök:
Service/Reparation
Kundservice
(5/5)
Reparationskvalitet
(5/5)
Anlägging totalt
(5/5)

Hej! Jag vill bara tala om att den "nya" tjänsten ni har börjat med genom att man blev kontaktad av en väldigt trevlig person Pernilla Franzén dagen före den planerade servicen och tillsammans gick igenom vad som skulle utföras är suverän. Jag kände mig som kund väldigt priviligierad och det underlättade säkert att allt gick ännu smidigare än vad det brukar göra. Min bil var klar endast 3 timmar efter att jag lämnade in den, vet inte om det denna gång bara var ren tur men känslan var att det berodde på den förbättring som jag upplevde att detta innebar. Tack!!


Skulle du rekommendera oss?
Ja
Har du köpt bil av Mobility?
Nej

Skriv recension

6 7 8 9 10 11 12 13 14 15